Nawet 15 lat gwarancji dla Brass Tone Audio

 

Ile razy w życiu kiedy nasz sprzęt uległ uszkodzeniu mogliśmy usłyszeć lub przeczytać sformułowania pt. „Naprawa niemożliwa” lub  „naprawa nieopłacalna” z uwagi na brak części zamiennych czy zakończony okres gwarancyjny dla zakupionych całkiem niedawno produktów. Całkiem niedawno to też dwa i trzy lata, prawda?

W dzisiejszych czasach firmy handlowe prześcigają się w sposobie podnoszenia ceny produktu w postaci zakupu dodatkowej gwarancji czy ubezpieczenia. Tak, niektóre sieci dopiero tutaj uzyskują oczekiwany zysk. Kupujący niejednokrotnie stają przed dylematem, dopłacać do dodatkowej gwarancji, czy dobierać ubezpieczenie? Tak, tutaj każdy z nas czuje się na starcie jakby wykorzystany. Znajdujesz produkt odpowiedni dla siebie, ale w sklepie napotykasz na sugestię, która budzi  niepokój: „co jeśli sprzęt zepsuje się zaraz po gwarancji?”. Przecież nie tego oczekujesz. Chcesz zapłacić 2000 złotych czy 3000 złotych za sprzęt i okres testowania jakim jest okres gwarancji ma wyeliminować wszystkie ewentualne wady sprzętowe, a później? A później sprzęt ma być wieczny jak pralka frania czy  inne przedmioty, które wynosimy do piwnicy zamiast wyrzucać, bo działają i nie ma powodu się ich pozbywać.

W naszym sklepie dostępne są produkty nawet z 15 letnią gwarancją producenta dot. dostępności części zamiennych, czym to się różni od dodatkowej gwarancji?

Uczciwością i jasnymi zasadami, bo dlaczego masz płacić nawet kilkadziesiąt procent wartości zakupu kiedy sprzęt się nie psuje jak to ma miejsce w dodatkowych gwarancjach czy ubezpieczeniach? W markach takich jak Brass Tone Audio kiedy sprzęt ulegnie uszkodzeniu  w 10 roku użytkowania, może i z twojej winy to jednak płacisz normalne pieniądze za moduł, który możesz wymienić sam lub zlecić to do serwisu. No dobrze, ale jaka jest cena naprawy? Wiadomym, że najdroższym elementem w przykładowym power-mikserze jest wzmacniacz, dlatego gdy on ulegnie uszkodzeniu naprawa jest najdroższa, ale nie usłyszysz, że jest nieopłacalna gdyż przekracza wartość nowego sprzętu lub kosztuje tyle, ze lepiej jest kupić nowy. Kiedy ulegnie uszkodzeniu moduł mp3 wartość naprawy to zaledwie kilka procent, ale co ważne i należy o tym przypominać, takie naprawy odpłatne są konieczne wtedy kiedy są potrzebne, nie płacisz tu za naprawę, której nie było, ale mogła być jak ma to miejsce w przypadku dodatkowych ubezpieczeń i gwarancji. Zastanów się – ile kosztowałaby gwarancja na 10 czy 15 lat? Pewnie drugą wartość zakupionego sprzętu, albo i więcej, ale i w dalszym ciągu nasuwa się pytanie - czy na pewno musisz jej potrzebować skoro sprzęt działa, bo tak założyłeś w momencie zakupu, a żaden losowy przypadek nie wystąpił?

Można by powiedzieć, że to się opłaca bo kiedy sprzęt się zepsuje to i tak zapłacę więcej niż te kilkadziesiąt procent wartości sprzętu za jego naprawę. To nie prawda, nie w tym przypadku.

Pamiętaj, takie ubezpieczenia mają dostarczyć zysk dla firmy ubezpieczeniowej i sklepu, nie są to usługi charytatywne dla ich nabywcy. Ktoś obliczył to i ustanowił stawkę za konkretny sprzęt tak by na tym zarobić.

Gdyby było uczciwie to w momencie sprzedaży usłyszelibyśmy: „proszę Pana/Pani, proszę pamiętać, jeżeli zechce Pan/Pani naprawić sprzęt za 10 lat czy nawet za 3 lata to mamy tu serwis, który świadczy usługi naprawy bez dodatkowych opłat”. Tak jest tutaj, w Brass Tone Audio, sprzęt Brass Tone Audio naprawia się poprzez wymianę modułów, bo tak dziś naprawia się sprzęt nowoczesny i zbudowany w odseparowanych elementach. Metoda ta powoduje by w przypadku awarii jednego elementu ten nie uszkodził drugiego, a wymiana uszkodzonego modułu nie miała wpływu na cenę naprawy dla pozostałych sekcji. Kiedy uszkodzeniu ulegnie moduł bluetooth to nie trzeba przecież wymieniać wzmacniacza.

Dostępności części dla Brass Tone Audio firma deklaruje na 15lat od daty wprowadzania modelu do sprzedaży.

Co w przypadku kiedy akurat tej części zabraknie i już nie będzie możliwa do sprowadzenia? Tego nie wiemy, bo części mamy i w ogóle ich nie ubywa, jednak z uśmiechem powiemy – warto przekonać się jak bardzo ważny jest klient dla marki BTA i z przyjemnością zaskoczy klienta, którego spotkało technologiczne nieszczęście.

 

PB