Faktura terminowa dla instytucji.

INSTRUKCJA ZAKUPU Z FAKTURĄ PRZELEWOWĄ DLA INSTYTUCJI

Aby uzyskać możliwość zakupu z fakturą przelewową dla instytucji należy przesłać do nas skan oficjalnego zamówienia opieczętowanego przez osobę upoważnioną do składania takich zamówień. Taką osobą może być dla przykładu Dyrektor jednostki.

Skan należy przesłać na adres e-mail: sklep@audio24.pl - prosimy o skorzystania funkcji "żądaj potwierdzenia odczytania" celem upewnienia się, że nasi pracownicy otrzymali prawidłowe zamówienie.

Zamówienie powinno zawierać każdorazowo niżej wymienione dane:

 

  1. Dane zamawiającego (tylko instytucje)
  2. Dane do faktury takie jak:

NABYWCA i ODBIORCA jeżeli są to inne jednostki np. Nabywca: Miasto i Odbiorca: Szkoła

  1. Adres dostawy i koniecznie numer telefonu (najlepiej komórkowy) do osoby odpowiedzialnej za odbiór.
  2. Nazwę zamawianego produktu i aktualną cenę z naszej strony www
  3. Adres e-mail, na który należy przysłać fakturę, musi być to adres z oficjalnej domeny instytucji zamawiającej. Faktura zostaje wysyłana na adres, z którego otrzymaliśmy zamówienie.
  4. Termin w jakim zostanie opłacona faktura - nie dłuższy niż 14dni.
  5. Wskazanie osoby kontaktowej wraz z numerem telefonu, która jest odpowiedzialna za realizację zamówienia po stronie zamawiającego.

 

Zamówienie powinno być skierowane do naszej firmy:

ALL FOR PEOPLE SP. Z O.O.

SIKORSKIEGO 60

67-200 GŁOGÓW

NIP: 6932186199

sklep@audio24.pl

 

W przypadku otrzymania takiego zamówienia przez naszą firmę faktura odsyłana jest w ciągu maksymalnie 24 godzin na adres, z którego przyszło zamówienie. W tym samym czasie realizowana jest wysyłka produktu, który powinien trafić do Państwa w przypadku przesyłek mniejszych 1-2dni, przesyłek gabarytowych (np. zestawy nagłośnieniowe) 1-5dni.

Prosimy o potwierdzenie otrzymania prawidłowo wystawionej faktury odpowiadając na email.

 

Prosimy też o czujność w sprawie realizacji Państwa zamówień. Nasza firma obecnie przyjmuje pisemne zamówienia w ciągu 24godzin.

Jeżeli nie widać reakcji z naszej strony po tym czasie prosimy o kontakt telefoniczny celem upewnienia się, że zamówienie do nas dotarło, a nie trafiło do SPAM-u.