INSTRUKCJA ZAKUPU Z FAKTURĄ PRZELEWOWĄ DLA INSTYTUCJI
Aby uzyskać możliwość zakupu z fakturą przelewową dla instytucji należy przesłać do nas skan oficjalnego zamówienia opieczętowanego przez osobę upoważnioną do składania takich zamówień. Taką osobą może być dla przykładu Dyrektor jednostki.
Skan należy przesłać na adres e-mail: sklep@audio24.pl - prosimy o skorzystania funkcji "żądaj potwierdzenia odczytania" celem upewnienia się, że nasi pracownicy otrzymali prawidłowe zamówienie.
Zamówienie powinno zawierać każdorazowo niżej wymienione dane:
NABYWCA i ODBIORCA jeżeli są to inne jednostki np. Nabywca: Miasto i Odbiorca: Szkoła
Zamówienie powinno być skierowane do naszej firmy:
ALL FOR PEOPLE SP. Z O.O.
SIKORSKIEGO 60
67-200 GŁOGÓW
NIP: 6932186199
Zamówienie można wysłać na adres e-mail:
sklep@audio24.pl
lub za pomocą poniższego formularza
Przejdź do przesłania skanu formularza zamówienia
W przypadku otrzymania takiego zamówienia przez naszą firmę faktura odsyłana jest w ciągu maksymalnie 24 godzin na adres, z którego przyszło zamówienie. W tym samym czasie realizowana jest wysyłka produktu, który powinien trafić do Państwa w przypadku przesyłek mniejszych 1-2dni, przesyłek gabarytowych (np. zestawy nagłośnieniowe) 1-5dni.
Prosimy o potwierdzenie otrzymania prawidłowo wystawionej faktury odpowiadając na email.
Prosimy też o czujność w sprawie realizacji Państwa zamówień. Nasza firma obecnie przyjmuje pisemne zamówienia w ciągu 24godzin.
Jeżeli nie widać reakcji z naszej strony po tym czasie prosimy o kontakt telefoniczny celem upewnienia się, że zamówienie do nas dotarło, a nie trafiło do SPAM-u.