Reklamacje

Reklamacje należy kierować do Nas wraz z protokołem reklamacyjnym/ zgłoszeniem przesłanym e-mail lub załączonym do produktu.

 

W protokole reklamacyjnym należy dołączyć informacje takie jak:

 

  • Adres zwrotu produktu po naprawie lub wymianie na, który mamy wysłać przedmiot(y)
  • Dane adresowe + numer telefonu, na który mamy przekazywać informacje lub kierować zapytania w przypadku niejasności w procesie reklamacyjnym.
  • Dokładny opis usterki, wady - informacje z opisem "nie działa" nie będą uwzględniane kiedy urządzenie się włącza, a posiada inną usterkę np. telefon włącza się, ale nie słychać rozmówcy

 

Adres do wysyłki reklamacji.

 

ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o.

SERWIS

UL.SIKORSKIEGO 60 P.104

67-200 GŁOGÓW

TEL 530501500

Z uwagi na charakter budynku, w którym mieści się nasza firma prosimy koniecznie wskazać wymieniony powyżej adres wraz z numerem telefonu.

Firma ALL FOR PEOPLE Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe doręczenie przesyłki przez firmy kurierskie, z którymi nie współpracuje spowodowane podaniem nieprawidłowego adresu serwisu.

 

W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość zamówienia kuriera na koszt naszej firmy. W tym celu skontaktuj się z nami afp@audio24.pl

Formularz do zamówienia przesyłki na nasz koszt firmą DHL można wypełnić pod linkiem:

https://all-for-people-sp-z-oo.dhl24.com.pl/zwrot

Po wypełnieniu formularza należy oczekiwać na e-mail informujący o potwierdzeniu przyjęcia przesyłki przez nasz serwis. Chęć nadania takiej przesyłki należy zgłosić nam wcześniej telefonicznie lub e-mail.